ستایش مطبوعات جهان از کریستیانو:”بحران کجا بود؟”

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ستایش مطبوعات جهان از کریستیانو:”بحران کجا بود؟”

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ستایش مطبوعات جهان از کریستیانو:”بحران کجا بود؟”

ستایش مطبوعات جهان از کریستیانو:”بحران کجا بود؟”

 

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/18d3e647-0d4e-3b9b-84ae-eedbe09f1d90.jpg
 

مطبوعات جهان به ستایش از عملکرد کریستیانو رونالدو در کورنیا ال پرات پرداختند.

اسپورت :” کریستیانو با پنج گل اسپانیول را ویران کرد. بازیکن پرتغالی پس از اتمام طلسم هفت بازی گل نزدنش به بهترین شکل برگشت و پنج گل در کورنیا مقابل اسپانیولی زد که در جشن بازیکن پرتغالی نقش تماشاگر را داشت.”

موندو دپورتیو:” شش تایی رئال با پنج گل رونالدو. در بیست دقیقه هت تریک کرد و آقای گل تاریخ رئال در لالیگا با پشت سر گذاشتن رائول شد.”

لاوانگاردیا:” اسپانیول ، رونالدو را آقای گل کرد. بازیکن پرتغالی اولین بازیکنی است که در تاریخ لالیگا در دو بازی پیاپی به یک تیم هشت گل می زند.”

گاتزتا دلوا اسپورت ایتالیا:” کریستیانو پنج گل زد و رئال مادرید شش تا! کریستیانو ، بحران کجا بود؟ با پنج گل بازیکن پرتغالی انتقادات به پایان رسیدند و او بر صدر جدول گلزنان تاریخ لالیگا با غلبه بر رائول جای گرفت.”

کوریره دلوا اسپورت ایتالیا :” کریستیانو آقای گل تاریخ رئال در لالیگا شد. هیچ بازیکنی از رئال مثل او در لالیگا گل نزده است. همچنان در کنار مسی رهبر تیمش است.”

آر تی پی پرتغال:” از صفر به پنج در 81 دقیقه. مهاجم پرتغالی روند گلزنی بی نظیری با زدن پنج گل در پیروزی مقابل اسپانیول داشت.”

بیلد آلمان :” کریستیانوی کهکشانی. بازیکن پرتغالی همچنان اسطوره است و در گلباران مقابل اسپانیول پنج گل زد. وحشتناک است.”

اکیپ فرانسه :” کریستیانو در تاریخ ثبت شد. پنج گل او را تبدیل به آقای گل تاریخ باشگاهش در لالیگا کرد. کریستیانو در کورنیا دور افتخار زد.”

تلگراف انگلیس:” کریستیانو با هت تریک در سیزده دقیقه پاسخ انتقادات را داد و رکورد رائول را شکست. این بازیکن پنج گل مقابل اسپانیول زد و 230 گله شد تا و حالا پنج گل تا آقای گلی تاریخ باشگاهش فاصله دارد.”

نیویورک تایمز آمریکا:”کریستیانو پنج گل زد و رکورد گلزنان رئال در تاریخ لالیگا را شکست. این مهاجم در نهایت روند گل نزدنش را پاره کرد و پنج گل زد تا اسپانیول را بازیچه دست خود کند.”

اوله آرژانتین :” کریستیانو مقابل اسپانیول درخشید. ستاره پرتغالی دوباره به عادت خود برای گلزنی برگشت و یک پاس گل هم داد. بدین ترتیب پس از شش بازی گل زد و رکورد دی استفانو و رائول ار در جدول گلزنان تاریخ لالیگا شکست. حالا با 230 گل چهارم است.”

گلوب اسپورت برزیل:” طلسم ؟ ستاره پرتغالی پس از دو بازی لالیگا بدون گل توانست که به گلزنی برگردد. او تبدیل به آقای گل تاریخ باشگاهش در لالیگا شد.”

رکورد مکزیک :” هیولا غرید. کریتسیانو رونالدو یک بازی بی نظیر داشت و پنج گل به اسپانیول زد تا تیمش با نتیجه شش بر صفر در کورنیا ال پرات پیروز شود.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 23 شهريور 1394 | 9:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.